Arabayı siz kullandığınız esnada kaza yaparak sevgilinizin/nişanlınızın ölümüne sebep olsaydınız suçlu hisseder misiniz?

Geçen gün maalesef bu olayı yaşamış biriyle tanıştım. 2 yıl olmuş, mahkemede hala yargılama süreci devam ediyormuş. Çok üzüldüm.
Arabayı siz kullandığınız esnada kaza yaparak sevgilinizin/nişanlınızın ölümüne sebep olsaydınız suçlu hisseder misiniz?
Cezam neyse çekerim, hapis de yatarım
Adı üstünde kaza. Kendimi suçlamam
Bunu kaldıramazdım ve…
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arabayı siz kullandığınız esnada kaza yaparak sevgilinizin/nişanlınızın ölümüne sebep olsaydınız suçlu hisseder misiniz?
Cevapla