Bana yazan herkese yazıyordur diye düşünür müsünüz?

1 haftada 3 kişi yazdi normalde kimse yazmaz şaşırtiyorlar beni. Biri yolda görmüş beni , tavukçuya arkadaşımın dükkanına girdim tavukçunun sayfasina girip bulmuş beni ben bana biri yazinca herkese yaziyordur diye dusunup yakın olamıyorum.
Bana yazan herkese yazıyordur diye düşünür müsünüz?
Bana yazan herkese yazıyordur diye düşünür müsünüz?
Cevapla