O DA BENDE İLETİŞİME GEÇEMİYORUZ UTANGAÇLIĞIMIZDAN? ONU NASIL İLETİŞİME GEÇİREBİLİRİM?

Arkadaşlar sevdiğim bir çocuk var okulda, emin değilim ama sanki o da iletişim kurmak istiyor gibi ama utangaç benden bekliyor gibi, verdiği sinyaller de var çünkü neyse o benden bekliyor ama ben ondan daha utangacım o da iletişime geçecek gibi durmuyor benim birşeyler göstermem yapmam lazım bilmiyorum ama gerçekten cesaret edemem bir kere desem sonuç olumlu da olumsuz da olsa ben bir daha hiç iletişim kuramam kendime hiç zarar veremem neyse onun gelip iletişime geçmesi için ne yapmalıyım güzel mantıklı fikirler verin lütfen TEŞEKKÜRLER...

O DA BENDE İLETİŞİME GEÇEMİYORUZ UTANGAÇLIĞIMIZDAN? ONU NASIL İLETİŞİME GEÇİREBİLİRİM?
Cevapla