Eski sevgilimi unutamıyorum çok üzülüyorum bu halime napıcam ben?

Ayrılalı 4 ay oldu hayatıma onu unutmak için birini aldım ve kaç defa onunla gördü beni
Aynı okuldayız arada görüyorum onu daha yeni gördüm ve çok üzüldüm keşke tekrar şansımız olsa
Belki olabilirdi Ama beni başkasıyla gördü tekrar olmak imkansıza yakın
Ayrılalı 4 ay oldu ama en son iki gün önce yanıma geldi hesabı çalınmış tek benim telden girebilirmiş hesaba girmeyi denedi 2 dk yanındaydım bende
Nolıcak bu halim 🥺 kötü yorum yapmayın gerçekten çok üzgünüm
Eski sevgilimi unutamıyorum çok üzülüyorum bu halime napıcam ben?
Cevapla