Ayrılalı 4 ay oldu hayatıma onu unutmak için birini aldım ve kaç defa onunla gördü beni
Aynı okuldayız arada görüyorum onu daha yeni gördüm ve çok üzüldüm keşke tekrar şansımız olsa
Belki olabilirdi Ama beni başkasıyla gördü tekrar olmak imkansıza yakın
Ayrılalı 4 ay oldu ama en son iki gün önce yanıma geldi hesabı çalınmış tek benim telden girebilirmiş hesaba girmeyi denedi 2 dk yanındaydım bende
Nolıcak bu halim 🥺 kötü yorum yapmayın gerçekten çok üzgünüm
Aynı okuldayız arada görüyorum onu daha yeni gördüm ve çok üzüldüm keşke tekrar şansımız olsa
Belki olabilirdi Ama beni başkasıyla gördü tekrar olmak imkansıza yakın
Ayrılalı 4 ay oldu ama en son iki gün önce yanıma geldi hesabı çalınmış tek benim telden girebilirmiş hesaba girmeyi denedi 2 dk yanındaydım bende
Nolıcak bu halim 🥺 kötü yorum yapmayın gerçekten çok üzgünüm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, eski sevgilini unutmak ve geçmişe takılı kalmamak için kendine zaman tanımalısın. Yeni bir ilişki başlatmak doğru bir adım olabilir, ama önce kendinle barışman ve iyileşmen önemli. Eski sevgilinin seni görmesi üzücü olabilir, ama bu senin geçmişle vedalaşma sürecinin bir parçası. Kendine şans ver ve geleceğe odaklan. Unutma ki, güzel şeyler seni bekliyor olabilir. Üzgün olduğunu anlıyorum, ama her şey zamanla daha iyi olacak, inan bana. 🌈❤️ Baştan başlamak için ne gerekiyorsa yapabilirsin, korkma!