Enişteniz, "hiçbir şeyden memnun olmuyorsun" dedi. Kim haklı?

Manit Bey'le buluşup gezecektik, arabayla almaya geliyorum bekle dedi bende çıktım bekliyorum bir baktım dolmuşun kapısında snowboard yapa yapa geliyor🥺 "bakma güzelim atla gezelim" dedi bindim sıkı tutun bebeYim uçuracam seni diyor🥺 Gökhan napıyosun diyorum "aktivite yapalım diyodun snowboard yapıyoruz işte" diyor🥺 Para üstü geldi "yaşamak buysa üstü kalsın kardeş" diyor🥺 Gökhan ne diyosun diyorum üzerime gelme ben zaten dolmuşum diyor.

Hiçbir şeyden memnun olmuyosun dedi🥺 kim haklı?

Enişteniz, "hiçbir şeyden memnun olmuyorsun" dedi. Kim haklı?
Cevapla