İlişkide 7 yaş farkı önemsiz değil mi sizce de? Erkek bunu nasıl karşılar ya da?

Kendimden 7 yaş büyük birinden hoşlanıyorum. Bunu başkasına söylediğimde sürekli "Siz olmazsınız. Yakışmıyorsunuz. O çok büyük" tarzı tepkiler alıyorum. Moralim bozuluyor ister istemez :(( İnsan aşık olduğu kişiyi kendi secemiyor ki

İlişkide 7 yaş farkı önemsiz değil mi sizce de? Erkek bunu nasıl karşılar ya da?
Cevapla