Metres olmak istemedim ama cok hoslaniyorum kendime engel olamiyorum? Gel dese giderim diye cok korkuyorum?

Bana cigimli konusuyordu. Koluma omzuma elini atıyordu. O karisi ben aynı yerde çalışıyoruz. Ona mesaj atmıştım görmemiş beni yanına çağırdı otur dedi yaklaştı telime bak dedi msjin gelmemiş dedi. Ayni yerde bir arkadaş daha benimle aynı işi yapmasına rağmen beni ariyor. Gecenlerde karısıyla aynı yerdeyken yanina odasına gittim.(Doktor o). Dedim hocam üstünde bise var o bna bakti ben ona. Sonra ayakta dikildim iş yapiorduk bilgisayardan. Koltuğuna yaslandi bna bakti oturarak çalışabilir misin dedi ben şok oldum.. bi gün aşağıda karsilastik o beni gordu selam verdi. Zaten ne zaman görse yanında hastada olsa bana selam veriyor. Sonra bana dedi gece uyuyamadım. Yurt dışına gitmişti dönüşte zorlanmış ama bunu bna söylemesi saçma degilmi? sonra başka hoca gelince beni uyardı hoca geliyor doye yanlış bisey yapmıyorduk ki? Birde bikac kez benimle konuşurken kekeledi. Beni baştan aşağı süzuyor. Adamın amacı ne? Bugun yine karsilastik bu kez ben selam verdim ona. Oda bana nasılsın dedi sonra şuraya gidiyorum gibi bir açıklama yaptı neden gittiği yeri söylüyor ki bana durduk yere? Dün de durduk yere raporlara bakamadim dedi ve gözümün içine baka baka konuştu? Ne yapmaya calisiyorbunis nereye gider bosansin istemiyorum zaten öyle beklentim yok kendime engel olamiyorum

Metres olmak istemedim ama cok hoslaniyorum kendime engel olamiyorum? Gel dese giderim diye cok korkuyorum?
Cevapla