Erkek arkadasım benimle küs olduğu dönem snapchatten baska bi kızın fotoğrafını ss almıs ne yapmalıyım?

Erkek arkadasım var benden 1 yas büyük. Kendisi hayatıma giren erkeklerin arasında bana en karışmayan nereye gitsem bana güvenen bana ve sınırlarıma en çok saygı duyan insandır kendisi. Ayrıca kavgalarda bile ben ağzıma geleni söylesem bile bana hakaret bile etmeyen birisi. Ama kendisiyle 1.5 ay önce büyük bi kavga edip bi ara küsmüstük. Neyse okullar açıldı kendisiyle 2 gece önce basbasa evde kaldık. Kendi telefonumdan bişeyler gösteriyordum gülüyorduk baya. Sonra dedim sende kedilerinin fotoğrafını göstersene telefonundan dedim başta istemedi gerekçeler sundu bende benden bişeyler saklıyorsun diyip sinirle başka bi odaya geçtim bi 5 dk orada durduktan sonra tekrar yanına gittim orada baya konustuk bende bazı seyleri silip saklamadığın ne malum dedim o da saklamıyorum diyip gelip göstermeye başladı. İşte orada da bazı seylere bakıp bakıp güldük sonra 1.5 ay önce alınmış bi ss gördüm. Tanımadığı bi kızın yatar pozisyonda arka kameradan çektiği pantolunun fermuar ve düğmeleri açık dantelli iç çamaşırıyla olan haliyle bi snapti. Bunu görünce cinnet geçirdim baya baya sinir krizi geçirdim. Sonra dedim neden yaptın küstük ama dedi bende dedim ulan canım ben seninle küsken bile yokluğuna ihanet etmeyip seni yere göğe sığdıramadım neden yaptın dedim. O da dedi bi anlık sinirle yaptım ve doğru olduğunu savunmuyorum ancak sen benden bişey saklıyorsun diyip odaya gittiğinde telefonuma baktım o fotoğrafı gördüm ama silmedim eğer silseydim arkandan iş cevirmiş olacaktım ve içim rahat etmeyecekti ve gercekten bi anlık sinirle aldım ve daha sonra o fotoğrafa bakmadım dedi. O fotoğrafın varlığını sen odaya geçip telefona tekrar bakınca hatırladım dedi. Bende sordum benden daha mı güzeldi dedim beni yetersiz hissettirmeye mi çalışıyorsun diye sordum. O da asla böyle düsünme bu konuda tamamen sucsuzsun seni suclamıyorum ve seni beğeniyorum ve kararın ne olursa olsun haklısın ve kararına saygım sonsuz dedi. Ama öfkeyle kalkıp zararla oturdum farkındayım dedi ve böyle böyle saatler geçti sabaha karsı düsündüm baya ve kendisini affetme kararı aldım. Çünkü kendisi saklamaya çalışıp yalan söylememişti ve ben bunu yalanıyla beraber yakalamamıştım eğer öbür türlü olsaydı affetmezdim gerçekten. Neyse yanına gittim dedim seni affediyorum ama sana olan kırgınlığım kolay kolay geçmeyecek ve bu zaman alacak aklını ona göre başına al çok pis canını yakarım dedim. O da haklısın benden hemen gececeğini beklemiyorum zaten dedi. Ama dün gece dışarıya konusmak için çıktık ben tabi yine sinirlerime hakim olamayıp onu çok pis haşladım ve yurda dönerken ben tekrar sinir krizi geçirdim ve beni hastaneye götürdü serum falan taktılar ve 1 sn bile yanımdan ayrılmadı. Hastaneden çıktıktan sonra kendisine dedim artık aklını cidden başına topla artık olayları eskisi gibi kaldıramıyorum dedim. O da farkındayım dedi ve bunun için çabalayacağım dedi. Ama bugün tekrar sinirime hakim olamadım ve yurda erken döndük. Sinirim hiç ama hiç geçmiyor ne yapacağım inan bilmiyorum.

+Devamı yorumda+

Erkek arkadasım benimle küs olduğu dönem snapchatten baska bi kızın fotoğrafını ss almıs ne yapmalıyım?
Cevapla