AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Eski sevgiliyle arkadaş kalınmaz bu Saçma olur ayrıca böyle diyen sevgili kesinlikle sevgili değildir kıskanmıyordur o Kişi değer vermiyor demektir
Beni umursamıyordur diye düşünürüm. Beni kaybetmek istemeyen, bana öncelik ve değer veren biri benim eskileri düşünme ihtimalimi bile yok etmek ister.
Tabi ki de asla böyle bir saçmalık mi olur kim diyorsa inanmayın olmaz eski sevgiliden arkadaş
Modern olmak buysa, bunu söyleyen de kabül eden de nebiliyim 😮💨
Ne moderni ya geniştir bunu diyen sevmiyordur
Yasanmişliklar unutulmaz bunu diyen bacım cocugudur
ya zeka kıtlığı çekiyor ya da gerçekten sevmemiş çünkü aşkla baktığın insanla arkadaş olamazsın
Güven meselesi ya yani Türkiye şartlarından aldatılma olasılığı yüksek
Olay ne ara Türkiyeye geldi yine🤦🏻♂️😄evrenseldir bu sıkıntı. Kimsenin cümleye evrensel tabiat doğası ile ilgili cümleleri konu içinde örnekler veremiyo hayati köyünden ibaret sanıyo. Ama dünyada bu mesela kırmızı çizgidir nereye gidersen git sıkıntılı bi olay, güven verebilecek bi insan hayatındaki insanı böyle bi strese sokmak istemez. Kim olursa olsun huzursuz olur. Yaşanmış duygular var cinsellik var sonuçta
Bence sen hayatı köyünden ibaret sanıyorsun Türkiye de yüzde kaçı türk yüzde kaçı Afgan yüzde kaçı Suriyeli ya da genel konuşiyom yabancı uyruklu insan çok var özellikle de eğitimsiz olanları eğitim almamış bir birey karısına 4 tane karı özellillr doğuda bu böyle bu aldatılma değil mi köylü amca :))
Yüksek lisansımla Avrupadan geliyorum ama sen bilirsin :) ve söylediklerine yine gülüyorum 😄dünyanın her yerinde olan şeyler bunlar
Gerçekten mi yüksek lisans yaptın ve bana bununla benden daha akıllı olduğunu mu söylüyorsun ben anlamadım dünyanın her yeri mi pardon şeriatla yönetilen kadınlarin hiç bir zaman 4 eş aldıklarını görmedim biseksuel evliliklelr hep Avrupa dışında sor bakalım doğunun kaçta kaçı biseksuel evlilikelr varmış adaletse ikisine de adalet aldatmaysa ikisine de aldatma ki eğitime gelicek olursak eğitim ezberden başka bir şey değil sayın köylü amca dur sayın köylü amca (!) .
Türkiye Cumhuriyeti devleti laiktir. Örneklemelerinizi kendinize saklayın. Eğitim konusuna girersek;özdeyişi köylü olarak algılayıp triplere girmenize hiç gerek yoktu. Her şeyin ucunu Türkiyeye dokundura dokundura devleti yiyenler gibi zihinsel potansiyeli yemekten öteye gitmediniz. Doğuşu olsun batısı olsun yurt dışındaki kadınlara iyi davranan da var kötü davranan da var. Sanki dünya üzerinde Türkiye hücre odasında bi yermiş gibi dile getiren bi nesil bu ülkeye bseler katamaz. Şeriatı da ltbg yi de savunana saplarım. Başkasının özgürlüğünün başladığı yerde benim özgürlüğüm biter. Ne prangalı olalım ne de sapkın. Konuya dönecek olursak;erkekleri ele alacağımıza cinsiyet gözetmeyelim kadınları da ele alalım, bakalim güven konusunda mahkemelerin istatistiği ne gösteriyo? Feminiza ya da Türkiye karşıtlığıyla olmaz bu işler
Hocam sizi temin ederim ki bu yaşa geldim bu kadar genişini daha görmedim. 😂
Bilmiyorum darmı genişmi ama bende çalışmaz bu cümle, eski sevgili arkadaş olamaz.
Arada çoluk çocuk yoksa yersizdir. Yedekte tutmaktır, riyakarlıktır.
Eski sevgili ile olan samimiyete bağlı ama bana göre genişlik.
Erzurum ovasını geçmiş Konya'ya doğru gidiyor midesiz isbembesiz
Modernlik diye bir şey yoktur genelevdeki kadından eş eski sevgiliden dost olmaz
Geniş eski sevgilisi ile arkadaş kalamaz kesinlikle eğer kalacaksa defolup gidebilir 🙂
Büyük olasılıkla kendisi eski sevgilisini arkadaşız ayağına yedekte tutan birisidir
Biz erkek arkadaşı olamaz diyoruz birde eski sevgilisi ani arkadaş olacak oldu başka
Bu modernlik değil genişlik. Karakter sahibi birisi böyle bir yorum yapamaz.
Eski sevgiliden arkadaş olmaz, olunabiliyor sa olalım sıkıntı yok
Genişlik bence o baya, konua ovasi mk
Ben kalıyorum. Kalınır ne var yani
Sevgilin sorun etmiyorsa kal tabi hatta o kalır ne var yani aaa inci çok abartıyorsun ksjsjs
İnci hep böyle abartır mı acaba 😅
Severim abartmayi da bu baska bir sey eski sevgili ile arkadaş kalmak nedir kafaniz mi iyi
Tuhaf insandır kafası karışıktır, modernlikle ilkellikle alakası yok, eskiyle hiçbir şekilde devam edilmez
Öteki tarafta tabiki kalabilirler
Rusya kadar geniştir.
Arkadaş değilde arkadaş gibi iyi ayrilmaksa olur
geniştir
hoş değil
Modern görünen geniş insan 🤦♂️
Hayır seni sevmiyor net.
Geniş hemde baya geniş
Ben almıyım.
Bana göre değil.
Genişlik wow dedirtti
bence geniştir
Önemsemiyordur
Hem modern hem geniştir.
Konya ovası diyelim
Olur mu öyle şey Allah aşkına ya 🙄
Modern buysa modernlik de kötü bişey
Yok artık ya olmaz öyle şey 😑
Yarım kalan aşk olur..
https://youtu.be/7YGFGiCKpho?si=rtdnl2XGN0b92DAi
genıs bence canım
Aklını kaybetmiş biri bunu diyebilir o kadar kaybetmedim şükür
düşman olmayız arkadaşta ama bi derdi olduğunda ilk ben koşarım
Geniş bence. Çünkü illaki hisler kalıyor ve onu gördükçe anılar gelecek aklına. Eski sevgilisiyle arkadaş kalandan da olmaz canlar. Eninde sonunda boynuz yersiniz.
“Tabii arkadaş kalabilirler bir daha görüşmemek şatıyla”
G*vat değilim çok şükür
Benim kafadasin ama benim kadar olamazsın
Senin gibi olmak isteyen kim
Guncelledigin şey için yazdim. Herkes kendi olsun zaten yeterli.
Dağdan mı indik tabikide olabilir 😬
Eski sevgiliye arkadaş kalalım demek ilişki bitmiştir açıkçası bu o başkası ile gezicek tozucak sen görüp izleyici kalıcaksan arkadaş kalabilirsin
Öyle bir şeyi kabul edemem kimse kusura bakmasın. Onca anıları olacak akıllarına gelecek. Ne malum tekrardan bir şeylerin depreşmeyeceği? Ha sorun etmeyen varsa da beni alakadar etmez. Öyle mutlu olan varsa öyle olsun
O zmn ben mağaramda mutluyum
Genişin bayrak tutanıdır
Bence bu daha çok konya değil bokya olma yolunda ilerliyor xjsjjz
Bunu demek için sahra çölü kadar geniş olmak lazım dkjdnd
Seni kırmak istemiyordur seni sevdiği için ses çıkarmıyordur
Bence bu tamamen her iki tarafın karakterine bağlı bişey
Bunu diyen kişinin karısını parayla satan kişilerden farkı yoktur
oybirligiyle Konya ovasi olduguna hukmetmisizdir 👍
Eski sevgilim ile hayatta arkadaş kalmam onu diyen kişi geniştir abi
Genişş
Gayet dogal sakin olun
ney doğal