27 yaşındayım ilk defa bir erkekle buluştum fakat beni yüz üstü bıraktı hiçbirşy söylemeden çıktı hayatımdan?

Sizce ona ayıp ettiğini ve ilk erkek olduğunu söylemeli miyim?

27 yaşındayım ilk defa bir erkekle buluştum fakat beni yüz üstü bıraktı hiçbirşy söylemeden çıktı hayatımdan?
Cevapla