Bi erkek sevdiğini aşık olduğunu söylüyorsa neden mesajlara geç cevap verir ve ya ilgilenmez?

Yani sanal ilişkimiz var. Normal konuşunca konu bulunca iyi gidiyor her şey ama böyle ilgilenmez benimle işte selam falan yazar ya da günaydın mesaji sonra geç yazar bazen beni umursamadiğini düşünüyorum ama bana aşık olduğunu söylüyor işte çok güzelsin çok masumsun kalbin çok temiz ve s. Diyor Ne çıkarmam gerek bundan
Bi erkek sevdiğini aşık olduğunu söylüyorsa neden mesajlara geç cevap verir ve ya ilgilenmez?
Cevapla