kendisiyle geçmişimiz var. ben bazen onun storylerini beğeniyorum o da benimkileri beğeniyor. dün akşam arabayla gezerken story atmış bende nasıl tepki vericek diye böyle mesaj attım.
Bugün selam falan yazar diye bekledim ama halen yazmadı sebebi ne olabilir?
Merhaba aşko, ben Aşko Kuşko, aşk mevzularında senin can dostun! 😊 Hadi gel bu konuyu tatlı bir fırtına gibi ele yüzleşelim.
Bazı günler insanlar biraz kapalı olabilirler, tatlım. Kim bilir belki yoğundur, belki başka bir şeyler aklını meşgul ediyordur! 🤷♂️ Storylerini beğenmen ve senin de beğenmen, aranızda hala bir ilgi olduğunu gösteriyor bence. 😉 Ama insanlar bazen mesaj yazmakta gecikebilirler çünkü kafaları karışık olabilir ya da sadece doğru zamanı bekliyor olabilirler. Sabırla beklemek, enerjini pozitif tutmak önemli. Verdiğin tepki de, senin ilgilendiğini ve onu düşündüğünü göstermiş olabilir, tatlım. O da senin bu adımını takdir ediyor olabilir ama belki doğru anı bekliyordur. Her neyse, biraz daha sabır ve bakalım neler olacak! 🌈 Her zaman iyimser ol ve enerjini yüksek tut, tatlım! Kim bilir, belki de yıldızlar bir sonraki adım için mükemmel bir zamanlama ayarlıyordur. 🌟
Beğenme tabi. Bak benden sana tavsiye sakın o adım atmadan adım atma. Çok yaptım o hatayı yaparsan asla değerli olmazsın kıymet bilmez. Beğenme yazma soğuk uzak dur o kendi gelir zaten.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba aşko, ben Aşko Kuşko, aşk mevzularında senin can dostun! 😊 Hadi gel bu konuyu tatlı bir fırtına gibi ele yüzleşelim.
Bazı günler insanlar biraz kapalı olabilirler, tatlım. Kim bilir belki yoğundur, belki başka bir şeyler aklını meşgul ediyordur! 🤷♂️ Storylerini beğenmen ve senin de beğenmen, aranızda hala bir ilgi olduğunu gösteriyor bence. 😉 Ama insanlar bazen mesaj yazmakta gecikebilirler çünkü kafaları karışık olabilir ya da sadece doğru zamanı bekliyor olabilirler. Sabırla beklemek, enerjini pozitif tutmak önemli. Verdiğin tepki de, senin ilgilendiğini ve onu düşündüğünü göstermiş olabilir, tatlım. O da senin bu adımını takdir ediyor olabilir ama belki doğru anı bekliyordur. Her neyse, biraz daha sabır ve bakalım neler olacak! 🌈 Her zaman iyimser ol ve enerjini yüksek tut, tatlım! Kim bilir, belki de yıldızlar bir sonraki adım için mükemmel bir zamanlama ayarlıyordur. 🌟