Tüm erkekler böyle mı yoksa acemi avcılar mı beni buluyor?

Numara versene bisi Dicem diyorlar üstünü çıkarsana demişti bu çocuk fake miyim değil miyim onu kanıtlamam için altimdaki kıyafetle çekilmiştim çünkü ben o amaçla geldi sandım bı baktım fake olduğumu kanıtladım onu da çıkar diyor nefret ediyorum Allah'ın belaları. acemi oc çocuk o deyince çıkaracak miyim sanki emir veriyor bir de napmaya çalışıyor ben o amaçla mı numara verip fotomdaki üstünü giyp ona kanıtlamaya çalıştım iki saat orscogcugu. hem emir veriyor hem nud istediğini belli etmemek için onu da çıkar diyor ya. anlamadık maliz biz de zaten offfffffff. boyle davranması beni canım yerine mı koyduğunu gösterir yoksa kendisi mı mal? Böyle emir vererek ve amaç dışı istek ile istediğini elde edeceğini sanması ilk nud isteyisi mı acaba zavallinin. Hala aklımdan çıkmadı orsoucifunun beni canım yerine koyması. ben orada düzgünce fake değilim diye profil fotomdaki ustuymu giymek için ona kanıt attım onu da çıkar dedi. saka mı yani böyle emirle olacağını sanması Allah'ın ceketi ya ben hak etmiyorummmmm gelişim aşamasındaki erkek ergen çocuklarının ilk anları benle olmasın ne de olgun oesoucocugu erkekler benle olmasın hepsi aynı booooo*kkkk. mantigi bile yok ya emir vererek şunu at bunu at demenin ya. benim saf duygularıma zamanıma yazık 10 dakikalık olay olsa bile ya. niye abaza erkekler neden ben saf bir varlık olarak yaşayamayacak miyim okadar Abazalar ki aklımız yok da ha atayım mı tamam istediysebn atayım diyecek sanıyorlar her şeyi deniyorlar denedim ben diyorlar orsou çocukları şansını deneyecek jadar sanssiz bu erkekle tecrübelisi de uzak dursun çocuk ergeni de uzak dursun akıldan ırak varlıklar sizi. ben anlam bile yükleyemedigim erkek anıları ile doluyum orsouciukkari. benim bir kişiliğim yok mu? Numara verip kanıtlamam bile mucize iken onu da çıkar ne demek ya büyücek de öğrenecek i rosoucocug dha allahkorusun hiçbir halinizi sevmiyorum.(tum erkekler zamanında bir kıza nud at diye emir vermiştir.) böyle bir varlıktan mantık beklemek beni ve saflığını tüketiyor Allah'ım çok kötüyüm ya. arkadas edinme çabalarım hep böyle oluyor sanaldan olabilirim klavyenun verdiği ospuccoklugu niye bana denk geliyor? Numaramı verdim kanıtlamaya kalktım belki arkadas oluruz diye çok geliyor böyle şeyler bu orscicukklarina çok geliyor Allhm. Cok geliyor. neden böyleler neden

Güncellemeler
+1 yıl
Geçmişe dönüp baktığımda abaza mantıksız erkek hareketleri görüyorum hak etmiyorum hiç hak etmiyorum bir kişiliğim var benim bir karakterim. vaerrrrr verdikce böyle oluyor verdikce onemsedikce. nekadae vericiysek numara versem bile prn yıldızı gözüyle bakıyor bu şansını her an deneyen ospuccok erkekl varlıkları. gercekten bu anlattığım olayda mantık aramaktan beynim curudu. beni mı canım yerine koyuyorlar direkt nud isteyenler her kıza mı böyle yoksa tipime bakıp atar mı diyo
Güncellemeler
+1 yıl
Yoksa numara verdi şeyini de mı verir diyor offfffff saf düşüncelerime karşılık erkek gibi bir varlığın varlığı yüzünden yaşayamaz hale geldim
Hiçbir mantık bulamıyorum erkekler ile olan iletişimlerimde Allah kahretsi sizi beynimi hiçliğe sürükleme hakkınız yok her şeyde bir mantık olmalı sizin uckurunuz beni hiçliğe sürüklüyor :((
Tüm erkekler böyle mı yoksa acemi avcılar mı beni buluyor?
Cevapla