Yeni sevgili olduk fakat hiçbir şey hissetmiyorum?

En son ilişkimde çok yara aldım. Sonrasında ise kendime koruma kalkanı oluşturdum galiba. İyi birisi ilgili düşünceli de fakat adama bakınca içimde bir şey olmuyor. Bazen sıkılıp uyicam falan diyorum. Bu zamanla düzelir mi? Birde uzak mesafe ilişkisi çok az görüşebildik
Yeni sevgili olduk fakat hiçbir şey hissetmiyorum?
Cevapla