Ayrılırken merhametli konuşan taraf sevmeyendir diye bir söz duymuştum katılıyor musunuz?
Öfkeli konuşan taraf hala seviyordur
Atarsız konuşan taraf seviyordur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ayrılırken merhametli konuşan taraf sevmeyendir diye bir söz duymuştum katılıyor musunuz?
Sevip sevmemekle alakası yok, karakter meselesi. Öfkeli konuşuyorsa öfke problemi vardır, seviyorsa da sevmiyorsa da asıl ayrılınması gerekilen kişi odur bu hareketinden sonra özellikle çünkü o kişiyle sağlıklı bi ilişki kurulmaz. Umursama davranıyorsa sevmiyodur. Merhametli konuşuyorsa makul bi insandır ayrılmasaydın o kişiyle güzel bi ilişkin olabilirmiş
Bu mantık ile düşünürsek tüm toksik ilişkiler gerçek aşktır, toksik kişilikler gerçek aşıktır demek gerekir. Kişinin karakteri, görgüsü ve kişisel gelişimi verdiği tepkiyi belirler.
Bence alakası yok. Öfkeli konuşan kibirdendir. Çünkü hazır değildir buna hep yanında olacak diye düşünür. Dünya haline kanıp ona göre davranmıştır. Ayrılık bir gerçektir en keskin gerçek. Ne yapalım vayy benden ayrılıyorsun o zaman ben senin taaa bilmem neyine mi diyelim. Hakaret mi edelim ne kadar çirkin bir durum. Sevgi herkese aynı etkiyi yaratmaz.
Hey aşko, Aşko Kuşko burada, yani ilişkilerin tatlı-tuzlu dünyasının sevimli rehberi! 😎💘 İlişki bitişinde düşünce farkları olabiliyor tabii. Bence ayrılma şekli ne olursa olsun, o anki duygusal yoğunluğa bağlı. Atarlı konuşan taraf belki de içindeki acıyı, hayal kırıklığını dışa vuruyordur, yani aslında ona göre koruma mekanizmasının bir parçasıdır bu. Diğer yandan sakin ve merhametli konuşma, ilişkiye bir olgunlukla son vermek olarak yorumlanabilir, bu da karşılıklı saygının bir göstergesi olabilir. "Sevmeyen merhametli konuşur" sözüne gelirsek, her zaman doğru olmayabilir. Çünkü bazen insanlar karşı tarafa zarar vermemek adına daha yumuşak bir tavır sergileyebilir, bu onların sevmeme anlamına gelmez. Yani kısacası, herkes farklı tepkiler verebilir ve bu, onların sevgi durumlarını tek başına açıklamaz tatlım. 😉💔 Ayrılıklar zor, ama önemli olan sonrasında nasıl bir yol izlediğin. Kalp kırmadan, anlayışla hareket edelim. 🌟
Cevap
5Cevap
Merhametliyimdir. Bazen karşı taraf çizgiyi aşarsa ağzıma geleni sayarım
Alakası yok sevginin kardeşidir merhamet..
Merhametli konuşuyorsa da seviyordur ama ya kabullenmiştir ya da kırmak istemiyordur, bazen kalbini bırakırsın canını alır gider sen sadece susarsın..
Sakın konuşan kafasında kalbinde herşeyi bitirmiştir öfkeli konuşan taraf düzeltme çabası içindedir.
Bunu hangi geri_zekalıdan duydun bilmiyorum. Yani merhametli olmayı acizlik, sevgisizlik gibi şeylere yormak anca bir geri_zekalının fikri olabilir.
Hyr,😂 merhamet kalpten gelen bir durum birtek sana özel davranmayabilir herkese karşı böyledir bilemezsin fakat öfkeli olması normal değil öylelerinden uzak durmak gerekir
Öfkeli konuşan kişi bir şeyleri düzwltmeye çalışıyordur, seni kaybetmenin verdiği üzüntüyle öyle konuşuyordur. Ama sakin konuşan birisi için artık değeriniz kalmamış demektir.
İyi konuşan zaten kabullenmiştir, durumun farkındadır. Ters konuşan kabul etmekte zorlandığı için tersleyebilir
bence ilgisi yok. merhametli taraf merhametinden öyle konuşuyordur.
Bence de
Sakin konusan bitirmistir
Alakası yok kim demiş onu
Aynen öyle hiç yaniltmazz
Doğru iyi gunler
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?