Duygularınızı gerçekleri kapatacak kadar yoğunmu yaşıyorsunuz?
❥ఌ
𖣔
❥ఌ


Merhametin duygusunu hiçbir şey ötmez bence. Mantık sadece duygulara bazen yeri gelince hakim olmamız için işe yarar. Bu da kendimize merhamet etmemiz için vardır. Çünkü yeri gelince merhamette çıkarlar için kullanıldığında zaaflar pişti olur. Yoksa merhamet insan kalbinin altın anahtarıdır.
Ah geralt mı oo😳😄
Nasıl mutlu olacaksam öyle yaparım. Dengeyi sağlarım.
Geralt mantıklı birimi 😅
Geralta her şey mübah😄
Hahah valla filmmi dizi mi bilmiyorum ama Umarım kişilik olarak soruya uyuyordur 😂
Dizi oyuncusu ya uyuyor😄
Ozmaan mantıklı 😅
Evet.
Çünkü ben bir malım ahahd 😄
Estafurullah 😅
Ahshd😄😘
🥰😍
Teşekkürlerr 🥰
Rica ederim ❤️
Cevap
11Cevap
Evet, duygularım her zaman mantığımdan ağır basar. Şikayetçi miyim? Yoo.. :)
Eleştiriyor isem bir yanlış ya da hata net vardır
Merhamet duymuyorum genelde, herkese hak ettiği gibi davranıyorum
Hayır izin vermiyorum. Cok üzülsem merhamet etsemde mantıklı olan doğru olandır. Bu yüzden dizginlerim kendimi.( çocuklar hariç)
Gerçekler ile yaşamak Daha sağlıklı diye düşünüyorum
Aynen öyle 👍
İzin veriyorum ben. Markette bir abla bebek maması çalmıştı görmemiş gibi yapmıştım
Üzücü 💔
Seviyeli bir tartışma ise ve iki tarafta nerde duracağını biliyorsa, hatalarını kabul ediyorsa , eleştiriye açıksa sorun yok
Keşke yasamasam basima ne geliyorsa duygularimin gercegi kapatması yüzünden geliyor artik :/
Merhametim bana yük oluyor bu hayatta elimde degil kurtulamıyorum.
Yoo hayır bu bende olmuyor mantığım eleştiriyorsaa eleştirir eleştirir dururum 😅
Hayır, bunu canım llarak görüyorum hatta. Kafasını kullanır insan biraz, kör olmamak lazım
Kime mantıkla yaklaşıp kime duygusal yaklaşacağımızı bunların yoğunluğunuda mantığımız söylüyor özünde : )
Merhametin çok iyi olduğuna inanmıyorum.
Hayır mantığın sesini hiçbir zaman kısmam
Gelen gıden hesap dengesı Mızana bakmak lazım
Hayır vermiyor 🙄
Kafama yatmayan bişeye vicdan yapmıyorum
evet bazen
İzin vermem
Veriyoruz.
Çoğu zaman evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?