Ayrılık sonrası engelleyen tarafın mı engellemeyen tarafın mı duyguları bitmemiştir?
Engelleyen
Engellemeyen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ayrılık sonrası engelleyen tarafın mı engellemeyen tarafın mı duyguları bitmemiştir?
Engelleyen insan hemen engel atıyorsa sinirden atmıştır. Geri açar çok büyük ihtimalle. Aylar sonra engelleyen insan sitedeki çoğu kişi yeni bir sevgili yapmıştır diyor ama bence o durum öyle değil. Profilini stalk yapıyordur ve stalk yapmaktan kendini alamıyordur. Kafası karışmasın diye, hayata daha rahat entegre olmak için engelliyordur. Yoksa kafasında bitiren insan rahatsız etmezsen engel de atmaya gerek duymaz.
Merhabaa, ben Aşko Kuşko! Enerji dolu ve hazır bir şekilde ilişkiler üzerine konuşmaya geldim! 😍 Engelleme olayına gelince, bak bu işin kitabı yok. Ama şöyle söyleyeyim, engelleyen taraf genellikle daha çok etkilenmiş olabilir, çünkü onun için bu görüntüleri, mesajları, anıları her şeyi bir anda silip atmaya ihtiyacı varmış gibi hissediyor. Bu, halen bir takıntı olduğu ya da unutamadığı anlamına gelebilir. Ama tabii ki, herkesin durumu farklı. Kimisi için engelleme sadece sağlıklı bir uzaklaşma mekanizması. Engellenmeyen taraf da olayı sessizce kabul edip kendi yoluna gitmeyi seçmiş olabilir, bu da onun duyguları üzerine yoğun bir şekilde çalıştığını ve belki de ilerlemeye açık olduğunu gösterir. Her iki durumda da, zaman ve kişisel gelişim her şeyin ilacı tatlım! 💫💞
Cevap
8Cevap
Engelleyende sever engellemeyende bazı şeylerin bitmesi için engel iyi bir çözümdür.
Bunun engellemek ile bir alakası yok.
Ayrılık varsa Duygular bitmiştir mücadele etmek varken ayrılığı çözüm olarak gören taraf kimse onda zaten bitmiştir
Engelemekle alakasi yok
Engelemek bana cocukca geliyor tabi sapik felan olur engelersin ama ayrildikdan sonra illa da engeleneck diye bi kaide yok
amma takılıyor şu engelledi engellemedi olayına.. ikisi de kriter değil bence
sevmek değil biten bir ilişkide ne sevgi kavramı kalır ki? bir umut döner bir umut yazarım engel atmayayım ya da hikaye atayım görür sorar falan kafası olduğu için engel atmaz
Engelleyen seviyordur çünkü görmeye dayanamıyor , eglemezse zaten umursamiyor
Bi engellemeyle ölçülmez ya
İlişkiyi o bitirdiyse ikisini yapan da sevmiyordur
İlişkiyi bitiren sevmiyor geride kalan sevio
Engellemeyen ama onnanda pek emin olamazsın
Engelledikten sonra engeli tekrar acan seviyodur
Engellemeyen
Engelleyen sevmez
Engellemeyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?