Ksyi kapatma kararı aldım lutfen kimse kimseyi kandırmasın olur mu?

Duygusal boşlukta çok insan var ben evliyim 2 de çocuğum vardı çok zor zamanlar geçirdim evliliğimde ve eşimi burada aldattım sanalda reele dönüşecekti olay olmadı karşımdaki kişiye duygusal şeyler besledim o da bunu kullandı sağolsun amacı sikippp bırakmakti bende slaak gibi tutuldum esime yakalandim esim affetti eskisinden daha iyiyiz hem duygusal hem cinsel olarak maddi olarak hiçbir şey esirgemiyor belki böyle bir ayrılık durumunda birbirimizi kaybetme durumuyla karşı karşıya kalmak bizi daha bağladı ben çok pişmanım olanlara

Kadınlara diyorum lütfen eşinizle sorunlarınızı aranızda halledin buralarda kimseyle paylaşmayın hiçbir erkek size tavsiye verirken vicdanıyla vermez burdaki insanlar heyecan arayışında ben kendimi çok şanslı hissediyorum yanımdaki adamdan dolayı ve o adamın beceriksizligi olayı planlamadan yapmaya kalmasindan dolayı biz birlikte olamadık iyi ki de olmadı çok şükrediyorum

Lütfen aklinizi basiniza alın burada benim gibi bayanlar varsa

Erkeklerede şunu söylüyorum çalma başkasının kapısını calarlar kapını

O adam için tek bedduam yaşattığıni yaşasın.

Lütfen birbirinize karşı dürüst olun hayatı doğru yaşayın burayı silip artık hiç girmicem hoşçakalın.

Ksyi kapatma kararı aldım lutfen kimse kimseyi kandırmasın olur mu?
Cevapla