Duygusal boşlukta çok insan var ben evliyim 2 de çocuğum vardı çok zor zamanlar geçirdim evliliğimde ve eşimi burada aldattım sanalda reele dönüşecekti olay olmadı karşımdaki kişiye duygusal şeyler besledim o da bunu kullandı sağolsun amacı sikippp bırakmakti bende slaak gibi tutuldum esime yakalandim esim affetti eskisinden daha iyiyiz hem duygusal hem cinsel olarak maddi olarak hiçbir şey esirgemiyor belki böyle bir ayrılık durumunda birbirimizi kaybetme durumuyla karşı karşıya kalmak bizi daha bağladı ben çok pişmanım olanlara
Kadınlara diyorum lütfen eşinizle sorunlarınızı aranızda halledin buralarda kimseyle paylaşmayın hiçbir erkek size tavsiye verirken vicdanıyla vermez burdaki insanlar heyecan arayışında ben kendimi çok şanslı hissediyorum yanımdaki adamdan dolayı ve o adamın beceriksizligi olayı planlamadan yapmaya kalmasindan dolayı biz birlikte olamadık iyi ki de olmadı çok şükrediyorum
Lütfen aklinizi basiniza alın burada benim gibi bayanlar varsa
Erkeklerede şunu söylüyorum çalma başkasının kapısını calarlar kapını
O adam için tek bedduam yaşattığıni yaşasın.
Lütfen birbirinize karşı dürüst olun hayatı doğru yaşayın burayı silip artık hiç girmicem hoşçakalın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer