Sevgiliniz mesela 2 saat yazmadi diyelim ya da göruldu atti tepkinjz ne oluyor?

Ben acaba beni sevmiyor mu sıkıldı mi düşüncelerine giriyorum. Bundan nasıl kurtulunur? Artık psikolojimi etkiliyor. Sürekli kesin benden sıkıldı ondan yazmıyor bana değer vermiyor diye dusunuyorum

Sevgiliniz mesela 2 saat yazmadi diyelim ya da göruldu atti tepkinjz ne oluyor?
Cevapla