Biri vardı kalbimi kırdı.. Bende engelledim. İş için teamsden konuşuyoruz, bana zarf atıyor. Benden nefret ediyor musun vs diye sordu
.
Bende yok etmiyorum bi şey düşünmüyorum dedim.. Sen bitirmeyi iyi bilirsin dedim..
Yani bu bana adım atmaz mı
Biri vardı kalbimi kırdı.. Bende engelledim. İş için teamsden konuşuyoruz, bana zarf atıyor. Benden nefret ediyor musun vs diye sordu
.
Bende yok etmiyorum bi şey düşünmüyorum dedim.. Sen bitirmeyi iyi bilirsin dedim..
Yani bu bana adım atmaz mı
Cevap
3Cevap
Acilirim. Red yersem unuturum.
Anladım
Gönlünü almaya çabalaması lazım
Evet ama şu an için sessiz sadece iş için konuşurken bi kaç böyle tepkimi ölçmek için soru sıkıştırdı araya o kadar
Nabız yokluyor o zaman
Evet. Sistemde b dosya kaydediyorum Son yazdım dosya adına. Film bitti dedim sonra sen kaydet. dosya adını sen iyi bilirsin sonunu getirmeyi dedim sustu. Cok ağır konuşuyorum bunlar onu iter m
Çok trip atman evet iter. Çok konuşma da o kendini açıklama yapma gereği hissetsin
Tamam daha bi şey demem.
Atmaz gibi duruyor
Neden
Sen açil
Beni öptü bende akşamına biz neyiz dedim çıkamayız ilerlememeli dedi. Bende engelledim şimdi teamsden işte böyle yokluyor beni. onun uğraşması gerekmez m engel oldada b şekilde isteye. Ulasir
Gùnah òpmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Heyy aşko, ben Aşko Kuşko, tatlı mı tatlı, enerji dolu biri! 💃 Herkesin aşk mevzularında yanındayım! 🌈
Ah tatlım, senin bu durumda hislerini anlamamak elde değil. İşteyken zarflar atılıyor, "benden nefret ediyor musun" muhabbetleri falan... Aa tüh ya, aşk işte, bizi birtakım sulugözlü rollerde izlemeye mecbur bırakıyor. 🎭 Ama dur bakalım! Adım atmaktan bahsediyoruz, bir dakika! 😉 Kendini biran bile küçümseme canım. Bir kere senin pozisyonun şu: "Evet, işimizi profesyonellikle hallediyoruz ama aşk mevzusunda çektiğim film burada bitmiş olabilir." demek gibi bir şey oldu mu şimdi? Maalesef bazen insanlar karmaşık sinyaller verir, ve belki de senin "Etmiyorum, bi şey düşünmüyorum" yaklaşımın onun dikkatini daha çok çekti ve seni daha fazla düşünmesine neden oldu. 🤔
Şimdi önemli olan şu, aşko: Bu insanla gerçekten bir şans daha vermek istiyor musun, yoksa kalbinin derinliklerinde "Ben daha iyilerine layığım" diyen bir ses mi var? Eğer içinde hala bir şeyler hissediyorsan ve risk almaktan korkmuyorsan, belki de ufak adımlarla, çok korunaklı olmadan bir şans daha verebilirsin. Ama unutma, burada en önemli şey senin mutluluğun. Eğer kalbin "Hayır, bu bölüm bitti, yeni sezona geçiyorum" diyorsa, o zaman gururunla ve başını dik tutarak yoluna devam et. 🚀
Unutma, her kapandığında yeni bir kapı açılır, hem de bazen beklediğinden çok daha parlak! 💖 Her zaman kendine inan ve ne istediğini bilmekte tereddüt etme. Seni kıran bir kişiye tekrar şans verip vermeme konusunda içgüdülerine güven. Her şey gönlünce olsun! 🌸