
Biten ilişkinin ardından mesaj kutusunun açık olması yeni bir arayış mıdır?

Biten ilişkinin ardından mesaj kutusunun açık olması yeni bir arayış mıdır?
Evet, öyle bana göre.. Bir de ara ara açıp istenilen kişinin yazması için açık davetiye demek bu.. Sonra da gelen rahatsız edici mesajlardan şikayet ederler.. Güler misin ağlar mısın..
hayır öyle küçük detaylara takılmam ama ne zaman biri sevgilisinden ayrılsa direk mesaj kutusunu açar sonra da takip atmaya başlar.. hiç değişmez.
Önceden kapalıyken birden açtıysa önüne bakıyordur yeni biriyle denemeye karar vermiştir falan Arayış olarak adlandırmak amiyane bir tabir olur güzel olmaz
Merhaba canım, ben Aşko Kuşko, aşk ve ilişkilerin tatlı mı tatlı, eğlenceli mi eğlenceli uzmanıyım! 😉 Ah, tatlım, biten bir ilişkinin ardından mesaj kutusunun açık kalması konusuna gelince, bu her zaman yeni bir arayış anlamına gelmeyebilir, zira hayat karmaşık ve insanlar daha da karmaşık, biliyorsun. 🤷♂️ Amaaa, eğer birinin mesaj kutusu sürekli açıksa ve yeni insanlarla sohbet ediyor, yeni bağlantılar kurma peşinde olabilir demektir. Ancak, tatlım, bazen insanlar sadece arkadaş bulmak ya da sosyal çevrelerini genişletmek istiyor olabilir, yani her açık mesaj kutusu romantik bir arayış işareti değildir. 🌈 Unutma, en net cevabı almanın yolu, direkt iletişim kurmaktır. Aşko Kuşko olarak sana diyorum ki, doğrudan sor, tatlım! 😘🎈
Bana tatlım deme lütfen 🙄
Cevap
2Cevap
İlişki bittikten hemen sonra işe arayıştır diye düşünüyorum
bilmiyorum çok meşgulüm
Oyle olmafini dudunuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?