Bazen benle ilgilenen biri olsun istiyorum yanımda. Ama sonra geçiyor. Tekrar oluyor. Kısır döngü gibi. Sizdede oluyor mu?

Gerçekten daralıyorum yaa

Bazen benle ilgilenen biri olsun istiyorum yanımda. Ama sonra geçiyor. Tekrar oluyor. Kısır döngü gibi. Sizdede oluyor mu?
Cevapla