Erkekler, Yeni bir hayat kurmak o kadar zormu ya da benim istediklerim mi imkansız?

20 yaşındayım hiçbir hayalim olamadı arkadaşlarıma bakıyorum sabah akşam gezip eğlencelere gidiyorlar aileme hiç bi zaman lux istekte bulunmadim simariklik yapmadim simdi de birsey istemiyorum. Dil okulu var yurtdışında 70 bin tl sizce burada 1 yıl kadar çalışsam gitmek çok mu saçma olur belki oranın üniversitesine girerim diyorum orada bir hayat kurarım ama arkadaşlarım o öyle olmaz imkansız gibi cümleler kuruyor cesaretim kirilmadi degil evet çok fazla şey gerekli ama bir yıl çalışıp toplayabilirim diye düşündüm

Erkekler, Yeni bir hayat kurmak o kadar zormu ya da benim istediklerim mi imkansız?
Cevapla