Sınıftan birisi ile konuşuyoruz ancak bazen uzak oluyor, sebebi ne olabilir?

Sınıftan bir çocukla birkaç defa buluştuk ve özelde çok samimiyiz, arkadaşlıktan öte olduğunu da biliyoruz lakin sınıftayken arada bir yanıma gelmek harici bazı günler yüzüme bile bakmıyor veya uzaktan bakıyor ama gelmiyor. Bunu ona ifade ettiğimde alakası olmadığını, gayet samimi olduğumuzu söylüyor. Herkesle de samimi olan biri değil, çevresinde az insan var. Neden okulda, özelde samimi olduğumuz gibi samimi olmuyor?
Sınıftan birisi ile konuşuyoruz ancak bazen uzak oluyor, sebebi ne olabilir?
Cevapla