Bizim sınıftakiler mi yabani bana mı öyle geliyor üniversitedeyim sınıfa geliyorum atıyorum iki üç kişi oluyoruz konuşmuyorlar aq?

Shwjwjwj hep ben bir şeyler soruyorum daha da konuşmam kestim konuşmayı
Bizim sınıftakiler mi yabani bana mı öyle geliyor üniversitedeyim sınıfa geliyorum atıyorum iki üç kişi oluyoruz konuşmuyorlar aq?
Cevapla