Nikahımız oldu düğümüze 15 gün kala ayrıldı benden her şey hazırken aldatmam fiziksel şiddetim olmadı?

Benim canım 7 Aydır yanarken karşıdaki insanın normal hayatına devam etmemesi ya da acı çekmesi gerekmez mi gelinliği hazırdı çeyizi eve yerleşmişti istediği ev tutulmuştu istediği düğün yeri kuaförü sadece düğün gününü bekliyorduk ama nasıl kavga çıktı birden oda bende kendimizi tanıyamadık annesi babası daha önceden de beni istemiyorlardı onlar duydu her şey bitti en son düğün olacak günden 2 gün sonra konuştuk ben düğünün olacak günü neler çektim seni affetmiyorum diyip beddu ediyor nikahımız olduğu için boşanma davasında açtı 7 ay geçti artık sanırım barışmak hayal oldu çünkü ikimizde birbirimiz iyi tanıyan iki yabancıyız artık

Nikahımız oldu düğümüze 15 gün kala ayrıldı benden her şey hazırken aldatmam fiziksel şiddetim olmadı?
Cevapla