Hic konuşmadığım ve tanimadigim bir kizdan hoşlandigimi nasil söylerim?

Ya bir kiz var kizdan görünüş olarak cok hoşlandım karakter olarak tanimak istiyorum normal konuşsam cok arkadasca konuşuyorum ben hep arkadaş saniyorlar nasil yapmam gerekir
Hic konuşmadığım ve tanimadigim bir kizdan hoşlandigimi nasil söylerim?
Cevapla