
Ben yapılan bir tatlıyı, yemeği ikinci kez istediysem, çok beğendiğimin göstergesidir..
Bir de "Eline sağlık apla.." derim 😄
Beğendiğiniz bir şeyi söylemeden nasıl ifade edersiniz? Ya da beğenildiğini nasıl anlarsınız?
#Vesselam

Mesela şahsen ben kendim biri gördüğünde iyy tipe bak demiyosa begenildigimi bilirim , diğer türlü Kesin midesi kaldırmadı yapım asamamda 1 hata olmalı diye düşünürum
😅😅
Bir dudak hareketim var ama burda nasıl anlatsam. dd
😄😄
Eline sağlık çok güzel olmuş derse , tamamını bitirirse hatta 2. Yi isterse anlarım ki beğenmiş :-)
😊😊
Beğenildiğini hissederim. Beğendiğim zaten her halimden belli olur :D
Cevap
1Cevap
Ben yapılan bir tatlıyı, yemeği ikinci kez istediysem, çok aç olduğumun göstergesidir..
Hissederim ablan bilir bebeğim
Beğendiğimi söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar