İlişkinin ilk 3 ayı çok iyidir sonrasında ilgi azalır lafı ne kadar doğru?

Bu yüzden ilişkiye başlamaktan çok korkuyorum. İlk tanıdığım adamı sonradan tanıyamamak değişmesini izlemek falan. Bu değişimi nasıl önleyebilirim?
İlişkinin ilk 3 ayı çok iyidir sonrasında ilgi azalır lafı ne kadar doğru?
Cevapla