Eşim gelen gün ki mevzuyu uzatıyor bıktım artık?

Gelen gün paylaşmıştım eşimle ufak bir problem yaşadık. Şal takmıştım ben farketmedim boynum açılmış. Dışarıdaydık ağar topar eve getirdi eşim. Alttan alıp sakinleştirmek istedim ama yok. Bana başını olması gerektiği gibi bağlayan kadar bu evden çıkamazsın dedi. Bende sinirlendim çıkarsan boşanırım dedi bende boparsan boşa yeter artık dedim. Şimdi 3 gündür işten geliyor odaya kapanıyor. İletişim kurmuyoruz. İşe Giderken de konuşmuyor. Geldiğinde de konuşmuyoruz o kapısını kapatıyor ben kapatıyorum. Ama artık sıkıldım yaaa çocuk mu bu. Olay büyümesin diye evden de çıkmıyorum. Sizce ne yapmalıyım

Eşim gelen gün ki mevzuyu uzatıyor bıktım artık?
Cevapla