Sizce kızlar, erkekleri çok mu yoruyor sevgililikte veya flörtte?

Benim hiç sevgilim olmadı bugüne kadar. Küçüklüğümden beri karşı cinsten uzak durmuşumdur arkadaş bile olmamıştır çekingenlikten dolayı, bu cekingenligin sebebi biraz muhafazakar bir ailenin çocuğu olduğumdan da olabilir. Son birkaç yıldır kızlarla ilgileniyorum flört falan etmeye çalışıyorum ama beni çok yoruyorlar sürekli tartışma oluyor ve tartışırken haklı çıkana kadar çok uzatiyorlar ve beni bezdiriyorlar, ben de haklı olduğum için geri adım atmak istemiyorum kızlara yalakalık olsun diye sineye çeken biri değilim haklı isem sonuna kadar savunurum hakkımı. Her neyse kızlarla anlaşamadığımı fark ettim. Genelde toksik geliyorlar bana kızlara yanaşınca kendimi kötü hissediyorum çoğu da çıkarcı zaten. Uzak durmak istiyorum ama bir yandan da beni seven bana toksik değil de iyi gelen bir sevdiğimin olmasını da çok istiyorum. Şimdiye kadar karşıma çıkan 100 kız varsa 5-6 tanesi olgun gibi davranıyor ve o şekilde anlaşabildim ama çok az bir oran bu. Zaten anlaşabildiklerimi de fiziksel olarak beğenmedim. Acaba bende mi problem var yoksa kızlar mı genel olarak erkekleri yoran varlıklar?

Sende sorun var kızlar genel olarak erkekleri çok yormazlar
Kızlar erkekleri çok yoran varlıklar bu her yerde böyle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Konumuz kıza açılmak veya açılamamak değil bu arada konumuz çekingenlik değil. Birkaç yıl öncesine kadar cekingendim ama son birkaç yıldır çekingen değilim artık kızlarla rahat konuşabiliyorum o konuda problem yok. Problem, kızlarla konuşurken beni çok yormaları, çoğu zaman herhangi bir konuda tartışmaları ve haksız olsalar bile geri adım atmamaları, çok negatif enerji vermeleri...
Sizce kızlar, erkekleri çok mu yoruyor sevgililikte veya flörtte?
Cevapla