Genelleme yapamayız ki ya.. Bu ilişkiden ilişkiye ve yaşayan kişiden kişiye göre değişir.. Bazı ilişkilerin katili erkeklerdir bazılarının ki kadınlar.. Keyifli geceler..
Kimse kendini gömmez 😃 Ben de bundan bahsediyorum tam olarak.. Herkes kendine göre haklı ilişkide ve ilişki bitiminde.. Yani şurada sorsak kaç kişi benim hatamdı der? Ya da dese bile ne derece samimi? 😄 Tekrar keyifli geceler..