Nişan günümde iki taraf arasında tartışma çıktı ve ailem bu işi bitirmemi istiyor, ne yapmalıyım?

2.5 yıllık bir ilişkimiz var ve birbirimizden emin olduğumuz için bu yola girmeye karar verdik. Kültürlerimiz farklı erkek tarafıyla ailem daha tutucu ve kapalı onlar ise daha rahatlar. Nişan günümde her şey çok güzel gidiyordu. Karışık olarak oynanıldı yani. Sonrasında kız tarafı olarak biraz müsaade istenildi hanımlar oynamak istiyor gibisinden. Erkek tarafıda dışarı çıktı o kadar farketmedim ki o an tertemiz bir şekilde yapıldı. Sonrasında kadınlar oynadı vs. Erkekler içeri girdi aradan biraz zaman geçince tekrardan istenildi bu dışarı çıkma mevzusu yine çıkan çıktı neyse çıkmayan iki kişi kaldığı gibi organizasyon sahibi erkek tarafından iki kişiye dışarı çıkmasını söyledi tabi burada patlak verdi her şey. Dışarıya çıkıldı sesler bağırtılar koptu işte adamın karısı ortalıkta bağırmaya başladı kimse kocamı kovamaz gibisinden. Sonra erkek tarafının büyük teyzeleri madem oynamayacaktık mevlüt yapsaydınız dedi sonra babamda size mi soracaktık s... gidin diyince olay büyüdü. Erkek tarafındaki herkes toplandı çıkarkende gidiyoruz siz oynayın denildi ablamda göbek atıcam diyip ellerini çırpmış burdanda apayrı bir olay çıktı. Erkek tarafı komple toplandı. Daha da sözlü tartışma oldu. Nişanlımla biz olayı anlamaya çalışırken hadi gidiyoruz dediler ve gittiler. Nişanlıma annem ve babam gitmemesi gerektiğini söylediler o da mahcup bir şekilde hafta içi mutlaka gelicem dedi. Ama bugünden sonra ailem zorla yüzüğümü çıkarttı ve kesinlikle bir daha karşı karşıya gelmeyeceğimizi söyledi biz nişanlımla ayrılmak istemiyoruz hala daha sürdürüyoruz birlikte olmak istediğimizi ama kabul etmiyorlar. Ne yapacağımızı bilmiyoruz ne yapmalıyız?

Nişan günümde iki taraf arasında tartışma çıktı ve ailem bu işi bitirmemi istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla