Niye Allah bana kötülükler yapanı cezalandırmayıp mutlu ediyor?

Ciddi ilişkiydi. Senelerce duygularımla oynamış. Bile bile canımı yaktılar ama Allah cezalarını vermedi. Canımdan bile olabilirdim. Allah beni önemsemedi. Allah bir kadınla onu mutlu ediyor. Evlendi. Allah kötülüklerini yanına bıraktı ve mutlu etti. Allah kuluna zarar vermiş birine hesabını sormadı. İlahi adalete inanıyordum ama olan ilahi adalet değil. Cezasını almadığı için vicdan azabı duymadı. Kötülük yaptığı durumda onu mutlu etti. kötülüğe uğrayanı mutlu etmeyip kötülük yapanı mutlu etti? canım çok yanıyor bir şey söyleyin bu mu adalet?

Niye Allah bana kötülükler yapanı cezalandırmayıp mutlu ediyor?
Cevapla