Neden Allah bana kötülük yapan adamı cezalandırmayıp mutlu ediyor?

Ciddi ilişkiydi. Seneler sürdü. Canımı çok yaktılar ama Allah cezalarını vermedi. Duygularımla oynamış. Allah yaşadığım acıyı görmedi. Allah bir kadınla onu mutlu ediyor. Evlendi. Allah kötülüklerini yanına bıraktı ve mutlu etti. Allah kuluna zarar vermiş birine hesabını sormadı. İlahi adalete inanıyordum ama olanlar ilahi adalet değil. O yüzden vicdan azabı duymuyor. Bu dünyada cezasını almadı diye mutlu. Beni kimseyle mutlu etmezken Allah onu kötülük yaptığı konuda mutlu etti. Adalet oluyor gerçekten

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen insanları anlayarak yorum yapın benimle empati kuranlar yorum yapsın
Güncellemeler
+1 yıl
…….
Neden Allah bana kötülük yapan adamı cezalandırmayıp mutlu ediyor?
Cevapla