Ben kararsız kalmam hiç bir şekilde. çünkü mesaj atmak istiyorsam birine zaten değer verdiğim sevdiğim birisidir. bu yüzden de çekinmeden atarım. zaten konuşmak istemediğim birisi ise muhtemelen arkadaşım da değildir o kişiye de yazmam.. ya da yazarsa bile yanıt vermezdim.
Atmıyorum. Eğer o düşünceye giriyorsam doğru haptığım bir şeylerden dolayı büyğk ihtimalle bana kendimi hatalı hissettirmeye çalışıyordur karşı taraf o nedenle yazmam.🤓
Değil ya bence ben nötr olmayı seçtim çok mutlu değilim ama o zamanlar çok mutsuzdum şimdi ki halim daha iyi önümüzdeki maçlarla devammm tek kötü taraf bir daha o kadar kimseye değer veremwywcek olmam