Bi çocukla tanıştım çok ilgimi çekti ve hoşlandım ama beni biladeri olarak görüyor ve biraz mesafeli davranıyor nasıl kendime bağl?

Dün bi çocukla tamamen tesadüfen bi konuda yardım isteyerek tanıştım ve ayrılırken instagramını istedim o da verdi akşam yazdım cevap verdi hemen briaz konuştuk ama belli ki çocuğun çok yaşanmışlığı var ve olgun bi çocuk bi anda sohbet çok derin başladı baya bana öğüt falan verdi çok etkilendim çok dolu bi çocuk ve mantıklı konuşuyor ama bugün sabah azcık konuştuk napıyorsun fakan yazdım görüldü attı ayıp ediyon falan diyince de ne olsun aq işim gücüm var sana sürekli yazamam vs dedi ben de işim var desen yazmam zaten dedim sizce nasıl davransam ayarlayabilirim

Bi çocukla tanıştım çok ilgimi çekti ve hoşlandım ama beni biladeri olarak görüyor ve biraz mesafeli davranıyor nasıl kendime bağl?
Cevapla