Sevgili olmak, anlasmak ve sadakat neden bu kadar zorlaştı, neden herkes itlik peşinde?

Abartı değil herkes Ka*pelik peşinde ya eski sevgilisini unutmamış seni kullanıyor oluyor ya senleyken baskaladiyla konuşuyor daha başka neler neler. Düzgün insan kalmadı biz kiminle evleneceğiz

Sevgili olmak, anlasmak ve sadakat neden bu kadar zorlaştı, neden herkes itlik peşinde?
Cevapla