Neden ilişki kurmak, sevilmek ve biriyle olmak bu kadar zor geliyor ki insanlara?

Yıllardır birisi olsun istedim. Olmadı yaşayamadım. Hep red edildim. Şimdi düşünüyorum kadın 44 yaşında kalmış şurada 20 Yıllar erkek gelmiş 40 yaşına kalkıp şurada 20 Yıl evlenelim diyorlar. Ne mantıklı mı ki? Ölüm gelmiş ne kald? ı ki

Neden ilişki kurmak, sevilmek ve biriyle olmak bu kadar zor geliyor ki insanlara?
Cevapla