
Yeni bir ilişkiye başladınız ama karşı taraf sürekli foto at derse tepkiniz ne olur ve onun hakkında ne düşünürsünüz?

Yeni bir ilişkiye başladınız ama karşı taraf sürekli foto at derse tepkiniz ne olur ve onun hakkında ne düşünürsünüz?
Ay hiç sevmediğim hareketler 😂
Arada tamam da her an olmaz ya 😂 haklısın yine ya sen neden hep haklısın 😂
Tenks✌️😄
Boğmak istiyorum 🫢
Hahaha ne kadar sevgi dolusun 😂
Napiyim 😂😂
Belki seviyor adam 😂
Ya boş yapmasın girmek istese gelir görür 😂😂
Görmek istese klavye azizliği o
Tamam tamam mesaj alındı kızma 😂
😂😂😂
Cevap
0Cevap
Paşa keyfim isterse ancak.
İster mi sanmam 😂
ben de sanmam
En iyisi aslında 😂
Yeap.
Buradaki bazı insanlardan ne farkı kaldığını sorgulatır insana😂
Kalmaz bence 😂
Offff çok bunaltıcı bir durum her dk foto istemesi bir kaşık suda boğabilirim😂
Her dk olmaz ama arada fena olmaz 😂
Arada derken mesela😂
Canı istedikçe 😂 aslında burada itici olan şu karşı tarafın istemesi 😂
İki taraf da istese bir sıkıntı yok 😂😁
Onu diyorum zaten bak yine anlaştık 😂😂
Tabi ki her zaman😂😂😂😂💃🏻🕺🏻
Iliskide ciddi olmadığını düşünürüm.
Amaç farklıdır haklısın 😂
Evet 😂
Sıkılır kaçarım, uğraşmam hfjfj
Kimmiş o foto istiyor 😂😂
Exlerimden bir tanesi sürekli istiyordu çok eskiden... hahaha Anlık anlık diye sonra ters köşe yapmıştım. Ben onu bilerek darladım. Anlık at , anlık at diye hahah Sonra susup kalmıştı Jfjfj Şu an öyle darlayan falan yok. kimseye beni darlamasına izin vermem , kaçarım zaten. Sevgili, flört vs kullanmıyorum. Jfjfj kimse umurumda değil desem yeri. Anlık falanda atmıyorum zaten. Anlık ne yaaa komiğime gidiyor🤣🤣
Anlık istemenin amacı belli yani başka bir şey değil 😂 tamam arada insan görmek ister ama ger dakika soğutur ya
Ee tabii amaç belli. Hahah uğraşamam ya öyle tiplerle jfjfj
Zaten her gün görüyordu beni , ne anlığı :d her dakika değil sürekli istemekte soğutur. Her türlü soğutur. Öyle bir şeyde ben dalga geçiyorum hep. Anlık mı istiyor google'dan böyle en mide bulandırıcı fotoğrafları seçip atıyorum jfjfj hevesi nasıl kaçıyor bak hahah ama çok eğleniyorum dalga geçince... Bazen sırf o yüzden bile öyle bir kişiyle flört ettiğim olmuştur jfjfj sırf dalgaya almak için 🤣🤣
Saygılar o zaman sana 😂😂 neler yapmış ya 😂😂
Saol saol 😅😅Yok be bir şey yaptığı yok. sadece dalga geçmiştim jfjfk ama eğlenmistim bayağı 🤣🤣🤣 beyinsiz erkeklere katlanamıyorum... direkt dalga geçiyor ve iğneliyorum haha
Bu yüzden bir erkekte tip vs değilde zeka beni çok çekiyor kfjfj
Tip herkeste var ama zeka öyle değil 😇
Kesinlikle...😊
Hiç bir şey tabikide
bıktırır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar