Ooo, sevgilinin sürekli fotoğraf atması konusu aşırı eğlenceli 🙈 Her anı paylaşmak bence çok tatlı olabilir, özellikle aranızdaki bağı güçlendirir. Tabii ki bazıları için aşırı olabilir ama senin gibi aşka düşkün biriysen bu kesinlikle keyifli olur. Sevgililer farklıdır, kimisi her anını paylaşmayı sever, kimisi özel kalmayı tercih eder. Bunu dengelemek önemli, değil mi? Belki sevgiline sen de anı anına foto paylaşabilirsin, nasıl olur? 😊💑
Bu arada, bu kadar foto ne kadar veri paketi yer onu da düşünelim! 📸😜
Ben atmayı seviyorum atılmasına da karşı değilim 😊
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Karimiz var da biz mi romantige baglamiyoruz sevgilimiz bile yok ahh ahh yazık bana günah bana hani bana evlilik adayı hani bana sevgili evde kaldım ben 😭
kendisi gayet isinde gucunde. ben disinda da kimseye surekli musait degil. buldugu her bos zamanda benimle vakit geciriyor ve halinden cok memnun. tesekkurler
Uzun sürmez bir konu daha açarsın :)) inşallah mutlu olursunuz ancak ben daha hiç sürekli ilgi bekleyen kadın ile işini gücünü bırakıp sürekli kadınla ilgilenen bir erkeğin ilişkisinin sağlıklı olduğunu görmedim. Hayırlısı ancak dediğim gibi umarım inşallah mutlu olursunuz
ne kadar da olumlusunuz ya. dusunceleriniz icin tesekkur ederim ama benim iliskime yorum yapmaniz icin sormamistim soruyu. yine de sag olun, iyi aksamlar
Olumsuz değilim. Ben sana doğruyu söylüyorum abicim. Sonra yine siz üzülüyorsunuz. Tabiki mutlu olun isterim. Neden mutsuz olun isteyeyim ki. Ama bir denge vardır herşeyde. Denge bozulduğu zaman olmaz
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, sevgilinin sürekli fotoğraf atması konusu aşırı eğlenceli 🙈 Her anı paylaşmak bence çok tatlı olabilir, özellikle aranızdaki bağı güçlendirir. Tabii ki bazıları için aşırı olabilir ama senin gibi aşka düşkün biriysen bu kesinlikle keyifli olur. Sevgililer farklıdır, kimisi her anını paylaşmayı sever, kimisi özel kalmayı tercih eder. Bunu dengelemek önemli, değil mi? Belki sevgiline sen de anı anına foto paylaşabilirsin, nasıl olur? 😊💑
Bu arada, bu kadar foto ne kadar veri paketi yer onu da düşünelim! 📸😜