"Erkekler kadınlaştı" muhabbetini kim çıkardı ya?

"Erkekler feminenleşti, kadınlar erkekleşti" falan. Son bir yıla kadar bunun muhabbetinin yapıldığını hiç görmedim, birisi kuyuya taş atınca devamı geliyor herhalde. Ben dışarda nerde baksam kendine erkeğim diyen kıro kıro adamları görüyorum. Siz feminenleri nerden buluyorsunuz da bu mesele bu kadar gündem oldu? :D

Bir de bu feminen erkek nasıl bir şey? Size "n*noş" diye tabir edilenler mi denk geliyor yoksa her kibar, normal erkeğe kulp takmaya başlayıp belanızı mı arıyorsunuz? Konu özgüvensiz, kırılgan erkeklerse, onların zaten sevgilisi olmuyordur. Ben pek bir şey anlamadım bu muhabbetten :D

"Erkekler kadınlaştı" muhabbetini kim çıkardı ya?
Cevapla