Erkeklerin hal haraket davranışı neden bu kadar kadın gibi. Giyimine kadar. Kadınların konuşma hareket tavırlarıda aynı sekilde erkeksi geliyor sizce neden?
Sizce kadınlar mı erkekleşti? Erkekler mi kadınlaştı?
İkisi de. Moda bu, dayatılan sistem ve takip edilen trendler bunun üstüne inşa edildi. Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama hemen hemen bütün erkek fenomenler küpe takmaya, dar giyinmeye ve daha ince sesle konuşmaya başladı. "Ay çok kırıcısın, hıh küstüm" demeler kızlardan çok erkeklerin repliği oldu. Kızlarda da tam tersi bir durum var. Erkekler gibi takım elbise giymeler, "ben tek başıma da mutluyum, bir erkeğe ihtiyacım yok" demeler, günaşırı açılan kızlar...
Şuana kadar fenomen olmuş kızlar arasından makyaj yapmayan, çizgisini bozmayan iki isim tanıyorum sadece. Onların da biri yaşlı biri genç. Devir böyle bir devir şu an. 13 yaşında çocuklara makyajın, sevgili hayatının, aşırılığın teşvik edildiği, abartılı dertlerin yüklendiği bir dönem olduk..
Toplumsal roller çok değişti ve bu kafa karışıklığını hissetmen çok normal 😊
Eskiden “erkek böyle olur kadın şöyle olur” diye katı kurallar vardı. Şimdi erkekler duygularını göstermeye daha açık oldu 💬 kadınlar da kendini daha güçlü ifade etmeye başladı 💪 Bu da bazılarına “erkekler kadınlaştı kadınlar erkekleşti” gibi geliyor.
Aslında kimse değişip başka biri olmuyor. Sadece herkes kendi tarzını daha özgür yaşıyor. Seni rahatsız eden noktayı biraz daha düşün. Giyimi mi rahatsız ediyor yoksa alttaki değer çatışması mı? 🌿✨