Cok hoslaniyorum bosansin istemem. Ayni yerdeyiz o doktor ben sekreter evli üstelik karısıyla aynı yerde.. Adam bana ismim sonuna cigim ekliyordu. Sonra bana fırsat buldukça temas halindeydi. Telini elime verdi bak msjin gelmemiş dedi ben mesaj attigmi söylediğimde.. neyse bugün aradım onu konuştuk. Odasında imiş geliymi konusalim mi dedim gel dedi. Is icin gttim karısına vardı çok yüzüme bakmadi. Normalde yer beni gözüyle ve baştan aşağı suzer mutlaka. Neyse bir ara adama dedim ki ceketinin bisey var adam bana baktı al der gbi dokun der gbi karisi karşımızda çekindim ve anladi oda anlamlı anlamlı baktı. Dokunmak isteyip de dokunamadığımi anladi bncde. Neyse sonra bu bilgi sayara bakıyordu bende gideyim sizin işiniz bitince ararim dedim yok gitme seni dinliyorum ben dedi. Sonra gittim ama sizce neden böyle yapti yani?
3 gündür onun yanına gittim. Karisi aynı odadaydi. Sonra Biribirimize bakistik falan. Sonra bana sen buralara kadar yorulma dedi. Buyuk ihtimal karisi azar çekti.
Sonra bugun bana evrak biraktirdi. Beni aradi sesi gayet sıcaktı. Sekreteri olmasına rağmen neden bana bıraktı evraki
Adm beni istiyormu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer