Erkek arkadaşımla 3 yıllık bir ilişkimiz vardı, takıntı yaptım. Nasıl düzelirim?

yani evet seviyordum ama bi kaç kere ayrıl barış oldu bir şeyler oldu ayrıldık barıştık artık bir kere daha ayrılık olursa biter gözüyle bakıyordum bitsin istiyordum tamamen.

gerçekten onuna bir ilişki istemiyorum, mutlu değilim, ama onu kendime takıntı yaptım geçmiyor çocuga yazıyorum bazen küfür ediyorum yani sırf huzursuzluk yaratmak için yapıyorum bunu bu durum nasıl geçer lütfen yorum yapın

Erkek arkadaşımla 3 yıllık bir ilişkimiz vardı, takıntı yaptım. Nasıl düzelirim?
Cevapla