Zor bir dönemden geçiyorum. Sevgilim benden çok ilgi bekliyor, neden?

Çok zor bir dönemden geçiyorum maddi ve duygusal olarak. İlişkim var. İlişkimde her zaman ilgi gösteren el üstünde tutan bendim regl olsa on kere sorarım. Bir yeri çizilse kendini kıymetli hissetsin diye çiziği bile büyük bir şeymiş gibi abartır ilgilenirdim. Ama zor bir dönemden geçiyorum bunları önceden 10 yapıyorsam şimdi 6 yapıyorum ama yinede bana trip atıyor. Neden böyle yaparsınız ya bizede yazık değil mi ya insan değil miyiz biz.

Zor bir dönemden geçiyorum. Sevgilim benden çok ilgi bekliyor, neden?
Cevapla