Merhabalar ben bir öğretmenim ve deprem bölgesinde bir konteyner kentte yaşıyorum. 6 ay oldu atanalı dikkat çekici ve güzel bir kız olduğum için çok fazla konuşuldum ve beni isteyenler oldu. İlk geldiğim hafta okulumdan bir öğretmenle konuştuk ve mezhep farklılığından ayrıldık çok sürmedi. 1 ay sonra da buranın yerlisi olan bir arkadaşım, bir arkadaşını ayarladı. O da sıkıntılı çıktı 1 ay sürdü bitti. Yaklaşık 10 gün önce uzun süredir namını duyduğum çok iyi anılan bir askerle tanıştım. Bizim konteynerkent jandarmanın içerisinde ve çok fazla asker var. Buranın tabur komutanı oluyor kendisi. Karşılıklı hoşlandık ve bir anda yoğun bir enerjiyle ilişkiye başladık. Her gün görüşüyorduk. Benimle olmak için bir şart koymuştu, o da taburdan kimseyle olmamış olmak. Çünkü kendisi de 3 yıldır hayatına kimseyi almamış ve buradan kimseyle olmak istememiş. Ben cidden asker tayfadan kimseyle olmamıştım, Ama burası çok küçük ve dedikoducu bir yer olduğu için 2 eski flörtümü askerler ona söylemişler. Biraz da farklı anlatmışlar sanırım ki bu kadar sinirlenip canını sıkmış bu konu. Önce bu durumdan dolayı eve çıkmanın doğru olduğunu düşündü. Sonra bir anda uzaklaştı ve dün gece bana düşünmek istediğini söyledi. Kendimi ifade ettim ama düşüncem dedi. Gece uyuyamadım ve biraz önce ona şöyle bir mesaj attım. “Seninle çok güzel vakit geçirdik. Bana belki de bir daha asla hissedemeyeceğim kadar özel duygular yaşattın. Seni seviyorum, çok da iyi bir insansın ama en ufak bir rüzgarda savruluyorsun. Ben sana kimseden görmediğin kadar çok sevgiyi, gerçek bir sevgiyi verebilirim, ama sen bunu almaya hazır değilsin. Yine de seni anlıyorum çünkü benim için çok kıymetlisin. Madem öyle görüşmeyelim. Eminim arkadaşların sana, seni hakettiğine inandıkları bir kadın bulur. Hoşçakal…”
Mesajı anında gördü. Ve bana “Anlayışın için teşekkür ederim. Evet ben böyle bir şeye hazır değilmişim kusura bakma lütfen. Hoşçakal.” Yazdı. Kalbim çok kırık bu kadar güzel bir duyguyu insanlar çöp etti. Biz 1-2 yıl daha buradayız neredeyse. Ve zaten herkes bir kaç aya eve çıkacaktı. Tam eve çıkma zamanı yaklaşmışken böyle bir şey yaşanması beni çok üzdü çünkü eve çıksak ilişkimizi istediğimiz gibi yaşardık ve dedikodulardan uzak dururduk. Attığı mesaja ve olaylara bakarsanız bizim atıyorum bir kaç ay sonra tekrar birleşme imkanımız olur mu? Sizce pişman olur mu beni gördükçe ya da yazar mı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer