Okeyden tanışmışlar. Çocuk istanbuldan İzmir'e yolu düşüyor. Kadına da müsaitsen görüşelim diyor. Sonra bu olayı öğrenince sevgilime sordum ki o kadınla kahve içtin mi hayır, işim çıktı dedi. Kadının numarasını alıp kadına sordum. Ses dışardaydı. Önce evet kahve içtik dedi. Sonra sevgilim arkadan bağırınca ne, biz seninle kahve içmedik ki diyince kadın pardon evet içmedik. Benim oğlum gelince iptal oldu. Kahve içecektik demek istedim dedi. Bunlar konuştuklarını kabul edip kahve içtiklerini neden inkar ediyor? Yattı mı ki bunlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Konuşulduğu kadın dul ve 48 yaşında olacaktı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kadını arıyorsun arkadan sevgilinin sesi geliyor sen onun için ağlıyorsun gururunu bu kadar ayaklar altına alma terket gitsin evlensen ömür boyu ihanet eder bu sana
Yani beraber olmuşlar
Konuştuklarını kabul ettiler. Kahve içtiklerini neden etmesinler dimi. Kadın zaten kabul etti. Ve ben kadınla konuşmadan önce çocukmuş gibi kadına yazdım. Kadın kolunu attı. Sen beni kolumdaki imzadan tanırsın falan dedi. Bunlar görüntülü de konuşuyordu demek ki onu da anladım. Yatmasa kahve içtiklerini neden inkar etsinler dimi
Aynen yani detaylar az çok belli buraya daha fazla açık bir şekilde yazamıyorum yorumu siliyorlar
kadın yaşlıymış hala evlenememiş mi?
Kadın dul. Evlenip boşanmış. Sorun evlenip evlenmemesi değil ki. Detayı okudun mu. Ona ne diyorsun
okumam detay metay
Düşünceni ciddi anlamda merak ediyorum. Beni delirtme noktasına getirdi bu kişi. Kimseye anlatamıyorum da
Yatmislar
Bu düşüncemde haklı mıyım yoksa ben mi kendimi kandırıyorum. İkisi kahve içtik konusunda çelişkili konuştu. Kadın başta zaten kabul etti. Sonra bu arkadan bağırınca yok içmedik dedi. Ben de kadına sordum ki az önce içtik dedin ama. Kadın da dedi ki siz benim aklımı karıştırdınız ne dediğimi bilemedim. Ne düşünmeliyim lütfen yardımcı ol
Ayrıl bundan yalancı güzel kardeşim teki
Ayrıldım da hala hazmedemiyorum. Annesi yaşındaki kadınla hem de. Sonra aramadan önce bu çocuğun telefonunda ilk kadına yazdım çocukmuş gibi. Kasın kolundaki dövmeyi attı. Bak benim imzam, sen beni kolumdaki imzadan tanırsın vs dedi. Sok oldum. Bunlar demek ki görüntülü de konuşuyordu.
Ohaa boş ver bunu başkasını bul bunlar her şeyi yapmışlar
Yolu ver sevgiline
Verdim zaten de. Yorum yapar mısın. Belli ki buluşmuşlar burası çok net, ama neden inkar ettiler. Yattılar mı ki korkudan buluştuklarını kahve içtiklerini inkar etti
Bir erkek başka kadınla neden içsin kahve vs ne korkusu
Diyorum ki işte kadın evet kahve içtik dedi. Çocuk arkadan bağırınca içmedik pardon, kafamı karıştırdınız dedi. Neden inkar ediyorlar. Bunu soruyorum
Abla sen bu çocukla hâlâ sevgili misin
Yeni bıraktım. Ne diyorsun Allah aşkına. Ben kötü düşünmekte haklı değil miyim. Belli ki bunlar buluştu. Ama neden inkar ettiklerini anlamadım
Abla tabiki haklısın bırak şunu ne hali varsa görsün öğrendiğinn an hemen bırakman lzimdi
Yattılar dimi. Bunu hazmedemiyorum. Çocuğa sordum dedim ki kahve içtin mi. Yok kahve içecektik. Beni arkadaşım uyardı. Gitme dedi o yüzden kadını ektim ben dedi. Kadına sordum evet kahve içtik dedi. Sonra bu çocuk arkadan bağırınca kadın yok içmedik dedi. Aralarında bir şey mi oldu ki inkar ediyor
Hiçbir fikrim yok ama lütfen sakın onunla barışma
Fingirdeşmeye gitmiş olabilir
Erkeğin arada başkalarına atlasın, bencil olma
Ben kaç gündür ağlıyorum , canım sıkkın. İnsan gibi soru sordum