A-) Bazen size karşı da sert ve otoriter olan ve sizi teslim alan ve o teslimiyet sayesinde kendinizi güvende hissettirecek erkek mi?
B-) Sizi daha özgür ve muktedir hissettirecek egonuzu okşayacak erkek mi?
Kızlar hangisini tercih ettiğini erkekler hangisine yakın olduğunu oylarına ve görüşlerine yansıtsın
Sözünü dinleten
Sözünü dinleyen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tabii ki itaat eden kadın
Erkek olarak durumunu sorduk :)
Neyini anlamadın otoriter olduğuma göre itaat eden kadın istiyorum
Sözümü dinletirim
O zaman A için oy vermen gerek :)
Ya kes ne anlatıyorsun ben sana söylüyorum ya işte
Oy ver ki sayısı artsın
Umurumda değil
Sözünü dinleyen, karşı çıkmayan kadın.
Ama burada erkeğin durumuyla ilgili konuşuyoruz... sen itaat ettiren erkek isen A demen gerek
Sozumu dinleyecek
Burada anket erkeklerle ilgili... sözünü dinletebilen erkek isen A demelisin
A diyorum
Var mıdır böyle hizaya soktuğun kız
Cok var. Esas durusa geciririm. Bana uyacak. Zaten uyarsa en mutlu kadina donustururum onu.
Ama ilk evvela feminist geçinip de sonra hizaya gelenlere çok gülüyorum
O da memnun degilse dwvam etmeyebilir. Hayat sikintiya gelmez
Böylesi oldu mu feminist kızı yola getirdiğin
Elbette. Her yerde onun dedigi olacakmis. 2 gun izledim. 3. Gun ordu yonetime el koydu😀
En zor gelen ne oldu ona? yani itaat ederken sinir oldupu ama diğer yandan çaresizce itaat ettiği
Kiyafet konusu. Izin vermedigim bur kiyafeti giyemez. Zorlandi, serbest yetismis. Ama yapti. Gezmesi dolasmasi arkadaslari konusunda bir sorun yok. Uzmem o kadar ama kurallarim var.
Gezmesinde sorun yok derken izinsiz gezebileceği anlamına mı geliyor yoksa kolay izin verdiğin anlamına mı?
Yani eve kapatmam. Ama izin alacak benden. Arkadaslarini taniyacagim. Erkek zaten yok
İzin kelimesini mutlaka kullansın... İçten içe gıcık ola ola söylemek zorunda kalsın izin verirsen desin:)
Evet izin isteyecek. Sen sevgilim olsan oyle olur mesela
O kelimeyi kullanıyor mu?
Kullaniyor tabi.
Kuduruyprdur içten içe o
Eskiden oyleydi. Simdi tekim
Yazık kıza diyeceğim ama hak etmiş
Bana bagli olacak benim kadinim
Allah kolaylık versin... sana versin ama kızlara değil :) onlar kıvransın dursun üzenlerinde otorite kurulurken
Sen de kivranmak istiyorsun sanirim. Hoslandin bu tarz iliskiden
ortası iyidir
Ortası diye seçenek olmaz... öyle seçenek koyarsan herkes oraya oylar... kaldı ki çok da ekstrem seçenekler değil bunlar
ben kendi seçeneğimi yarattım
Kusura bakmayın ama kaçmak demek bu
sürekli olarak o seçeneklerden her ikisi de çekilmez
Sürekli olarak mı dedim... her zaman görüş ayrılığı olmaz; olduğunda da karşılıklı uzlaşmaya açık olunur... bu dediğim uzlaşma imkanı olmadığı zaman ne olacak konusu
burada cinsiyetin değil haklı olanın sözü ağır basmalı
Herkes kendini haklı görür... her iki tarafın da haklı olduğuna emin olduğu noktada kimin dediğinin olacağı mevzusu...
Gerçekten kamu spotu gibi gereksiz sözler sarf ediyorsun
ortak payda diyorum :d
Aıııııyyhhhhh
:D
Sana canım demek istemiyorum ama diyeyim diye uğraşıyorsun resmen :)
ahahhaah sansüre uğrayan minik köylü :D