Ondan soğudum ama üzülür diye ayrılamıyorum, hata mı yapıyorum?

Çok uğraştım didindim ama ne zamanki ben soğudum o zaman kendisine geldi ama şu an içim istemiyor onu vizeleri yaklaşıyor diye ses edemiyorum çünkü ayrılırsam çalışamayacak biliyorum vebaline girmek istemiyorum az yazıyorum çok az yazıyorum ona o da birilerinden akıl aldığımı düşünüp trip attı az önce asla umursamadım çünkü başından beri beni çok yordu ciddiye almadı laflarımı kulak ardı etti o ne isterse o olacak zannetti kalbimi kırdı

Ondan soğudum ama üzülür diye ayrılamıyorum, hata mı yapıyorum?
Cevapla